Overslaan en naar de inhoud gaan

Wat kun jij doen

Stichting Bo Viert Feest

Om zoveel mogelijk kinderen een feestje te kunnen aanbieden, is alle hulp welkom.

Financiële bijdrage

De kosten voor een volledige verjaardag bedragen 75 euro per kind en worden volledig gefinancierd door giften van particulieren en bedrijven. Wil je een eenmalige financiële bijdrage leveren of vaste donateur worden van Stichting BO viert FEEST? Druk dan op de knop 'direct doneren', dan kom je op de site van Whydonate. U kunt zelf bepalen welk bedrag u doneert. Elke bijdrage is meer dan welkom. Helpt u ons een handje?

Direct doneren

Afbeelding

Inhoud verjaardagsbox

Geef je liever een tastbare bijdrage aan de verjaardagsbox, dan kan dit uiteraard ook! In de box zitten allerlei kleine dingen (slingers, ballonnen, taart, cadeau, traktatie, uitnodigingen en feestje) om van de verjaardag een echt feest te maken. Neem gerust contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Feestlocatie worden

Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe feestlocaties in de regio Veenendaal, zowel sportief, actief en creatief. Met verschillende feestlocaties kunnen we het verjaardagsfeestje beter afstemmen op de jarige Job of Jet. Voor elk kinderfeestje geven we een vergoeding. U bepaalt zelf hoeveel feestjes u wilt geven per maand of per jaar. Meer weten? Neem vrijblijvend contact met ons op!

Afbeelding

Vriend worden van BO

Afhankelijk van het sponsorbedrag krijgt u een naamsvermelding, logo en/of een link op onze website en Facebook-pagina. Heeft u interesse in samenwerking of sponsoring? Standaard hanteren wij de volgende pakketten:

VRIEND: sponsorbijdrage vanaf € 100,00 per jaar
GOEDE VRIEND: sponsorbijdrage vanaf € 250,00 per jaar
BESTE VRIEND: sponsorbijdrage vanaf € 500,00 per jaar

Wil je graag vriend worden van BO neem dan contact met ons op!

Vrijwilliger worden

Stichting BO viert FEEST draait op het enthousiasme van vrijwilligers. Lijkt het je leuk om je kosteloos in te zetten voor ons doel neem dan vrijblijvend contact met ons op!

Tot nu toe hebben we al meer dan 1250 verjaardagsboxen uitgereikt!